Folosește +/- din dreapta-jos pentru a putea naviga prin arbore.

 

2021-2022

  • Președinte – Teodor IANCU
  • Vicepreședinte – Andrei NICOLAE
  • Director general – George BURAGA
  • Secretar general – Mihai BADEA
  • Directorul departamentului Academic – Ioana MATEI
  • Directorul departamentului Activități sociale – Ambra LAZĂR
  • Directorul departamentului Fundraising – Cristina BANE
  • Directorul departamentului Marketing&PR – Răzvan DINICĂ
  • Directorul departamentului Practică juridică – Maria BICHIR
  • Directorul departamentului Relații externe – Călin FILIP
  • Directorul departamentului Resurse umane – Bianca MUNTEANU

2020-2021

  • Președinte – Teodor IANCU
  • Vicepreședinte – George CAPOTĂ
  • Director general – Ștefan ROGOVEANU
  • Secretar general – Tudor STAVRICĂ
  • Directorul departamentului Academic – Amallya ISTRATE
  • Directorul departamentului Activități sociale – Andreea NOGAI
  • Directorul departamentului Fundraising – Andrei NICOLAE
  • Directorul departamentului Marketing&PR – Constantin ROȘCA
  • Directorul departamentului Practică juridică – Smaranda TIMOFTI
  • Directorul departamentului Relații externe – Mihai BADEA
  • Directorul departamentului Resurse umane – Bianca GHEORGHE

Are loc prima sesiune de recrutări a ASD desfășurată în întregime online. Asociația își planifică toate evenimentele pentru mediul virtual, fiind menținute activitățile de tradiție și lansându-se noi proiecte (ex: Teach your Lawmates, Concursul de Arbitraj). Se face primul training de reprezentare studențească, iar delegatul ASD devine președintele ANOSR.

Sunt semnate 3 noi parteneriate generale, iar asociația obține, în premieră, finanțări prin scriere de proiecte.

ASD începe în forță anul universitar, organizează cea mai populară ediție a ISFS, încheie primul parteneriat General non-juridic, cu Banca Transilvania și începe colaborarea cu NNDKP. Asociația reușește să determine Senatul Universității să pondereze propunerile uriașe de mărire a taxelor de școlarizare.

În ciuda pandemiei, ASD ține pasul cu contextul impus – sesiunea de recrutări din primăvară se mută, după doar o săptămână, în online, iar alte proiecte ale Asociației, precum conferințele, concursurile de procese simulate și „O zi student” sunt adaptate noului format.

2019-2020

  • Președinte – Horia ONIȚA
  • Vicepreședinte – Alexandra ZARĂ
  • Director general – Clara DINU
  • Secretar general – Andrei IONESCU
  • Directorul departamentului Academic – Anca SPIRIDON
  • Directorul departamentului Activități sociale – Ioana RADU
  • Directorul departamentului Fundraising – George CAPOTĂ
  • Directorul departamentului Marketing&PR – Ștefan ROGOVEANU
  • Directorul departamentului Practică juridică – Mădălina CIOBÎCĂ
  • Directorul departamentului Relații externe – Adrian ANDREI
  • Directorul departamentului Resurse umane – Daniel MAZILU

 

2018-2019

  • Președinte – Horia ONIȚA
  • Vicepreședinte – Armand GOGEANU
  • Director general – Cristina CAPISIZU
  • Secretar general – Călin BÎRSAN
  • Directorul departamentului Academic – Vlad NAGÎȚ
  • Directorul departamentului Activități sociale – Diandra MINCU
  • Directorul departamentului Fundraising – Andrei IONESCU
  • Directorul departamentului Marketing&PR – Gabriela SIMA
  • Directorul departamentului Practică juridică – Clara DINU
  • Directorul departamentului Relații externe – Andra COMĂNESCU
  • Directorul departamentului Resurse umane – Rareș PLĂȘOIANU

ASD încheie noi parteneriate cu Stoica și asociații și DLA Piper. Activitatea din zona de proiecte este revigorată, iar cea din zona de reprezentare este semnificativ îmbunătățită. ASD devine unul dintre cei mai activi membri ai Alianței Naționale a Organizațiilor Studențești din România și, în sine, una dintre cele mai active organizații studențești din tară.

Se depășește pragul psihologic de 400 de membri, se organizează Gala Aniversară de 20 de ani, iar ASD simte un real moment de vârf în istoria sa.

ASD părăsește Uniunea Studenților din România (USR) și începe demersurile pentru a adera la Alianța Națională a Organizațiilor Studențești din România (ANOSR). Are loc protestul mut al studenților Facultății de Drept față de modificările propuse pentru legile justiției din 2017-2018, la care participă peste 300 de studenți.

Serata primăverii este redenumită „Spring Vibes”, eveniment ce s-a bucurat de un real succes. Proiectele „Peregrinari Legalis” și „Iuris Scientia” sunt unite sub numele unui nou proiect – „Insights”. Departamentul Comunicare își schimbă numele în „Marketing & PR”. Colaborările cu partenerii din zona juridică se dezvoltă exponențial.

2017-2018

  • Președinte – Crina MARC
  • Vicepreședinte – Adrian ZAMFIR
  • Director general – Andrada TUDOR
  • Secretar general – Alexandru MORARU
  • Directorul departamentului Academic – Cristian OCHIANĂ
  • Directorul departamentului Activități sociale – Radu PÎRVAN
  • Directorul departamentului Fundraising – Mihai PISICĂ
  • Directorul departamentului Marketing&PR – Karina IACOB
  • Directorul departamentului Practică juridică – Cristina CAPISIZU
  • Directorul departamentului Relații externe – Armand GOGEANU
  • Directorul departamentului Resurse umane – Andrei EFTIMIE

2016-2017

  • Președinte – Daniel STĂNCESCU
  • Vicepreședinte – Radu TIHON
  • Director general – Ruxandra PETCU
  • Secretar general – Petruș PARTENE
  • Directorul departamentului Academic – Teodora TUDOSE și Crina MARC
  • Directorul departamentului Activități sociale – Radu PÎRVAN
  • Directorul departamentului Fundraising – Cristian STAN
  • Directorul departamentului Comunicare – Alexandru MORARU
  • Directorul departamentului Practică juridică – Adrian ZAMFIR
  • Directorul departamentului Relații externe – Andrada TUDOR
  • Directorul departamentului Resurse umane – Alexandra BOBOC

Se încheie primul parteneriat gold. Are loc primul concurs de negocieri simulate, organizat în parteneriat cu  PeliFilip. ASD ajunge la un număr de 3 parteneri gold din lumea juridică.

Are loc prima ediție a proiectului „Interviuri academice simulate – Admiterea la INM” și primul concurs de procese simulate de Drept roman.

În perioada de mentorat din primăvară câștigă proiectul „SpeakUp”, care urmează să fie implementat și să se bucure de un real succes.

Se întocmește noul Statut al Asociației, iar pentru a recompensa membrii activi se crează distincția „membrul lunii”. Este reeditată Revista „ Juris Juventute”, care ajunge la cel de-al doilea număr și va urma să apară anual.

2015-2016

  • Președinte – Daniel STĂNCESCU
  • Vicepreședinte – Horia BENGA
  • Director general – Andrei MUNTEANU
  • Secretar general – Andreea CIMPOACĂ
  • Directorul departamentului Academic – Alexandru STOICA
  • Directorul departamentului Activități sociale – Andrei SMARANDACHE
  • Directorul departamentului Fundraising – Cristian STAN
  • Directorul departamentului Comunicare – Mariana PANCERU
  • Directorul departamentului Practică juridică – Petruș PARTENE
  • Directorul departamentului Relații externe – Casandra BRATU
  • Directorul departamentului Resurse umane – Marciana PANȚIRU

2014-2015

  • Președinte – Nicola COSTEA
  • Vicepreședinte – Andrada NĂSTASE
  • Director general – Alexandru VIESPE
  • Secretar general – Andreea CIMPOACĂ
  • Directorul departamentului Academic – Teodora IRIMIA
  • Directorul departamentului Activități sociale – Beatrice BEALCU
  • Directorul departamentului Fundraising – Andreea CUCU
  • Directorul departamentului Comunicare – Miruna STOIAN
  • Directorul departamentului Practică juridică – Răzvan CRĂCIUNAȘ
  • Directorul departamentului Relații externe – Diana TUDOR
  • Directorul departamentului Resurse umane – Andreea STOICESCU

ASD se dezvoltă, iar în primăvară anului 2014 are loc un nou teambuilding care numără peste 100 de membri. Are loc prima ediție a proiectului „Autostrada de Drept”.

În noiembrie 2014 intră în ASD 120 de studenţi, numărul membrilor ajungând la 300.

Apare departamentul Activități Sociale prin desprinderea de departamentul Resurse Umane.

Are loc prima ediție „Învață să fii student!” și prima ediție a procesului de recrutări prin mentorat.

Se realizează primul teambuilding cu peste 100 de membri.

Departamentul PR & Media devine Departamentul Academic și Redacțional.

Asociația număra 100 – 150 membri.

2013-2014

  • Președinte – Mihai IONIȚĂ
  • Vicepreședinte – Teodor STREINU
  • Secretar general – Nicola COSTEA
  • Directorul departamentului Academic și Redacțional – Andrada-Mihaela NĂSTASE
  • Directorul departamentului Fundraising – Sabin DĂNILĂ
  • Directorul departamentului Practică juridică – Alexandru VIESPE
  • Directorul departamentului Resurse umane – Alexandru MUNTEANU

2012-2013

  • Președinte – Dan PETRACHE
  • Vicepreședinte – Teodor STREINU
  • Secretar general – Cristina OLARIU
  • Directorul departamentului PR – Viviana DINU
  • Directorul departamentului Advertising – Dan OLTEAN
  • Directorul departamentului Fundraising – Mădălina DULGHERU
  • Directorul departamentului Practică juridică – Thomas IORDACHE
  • Directorul departamentului Resurse umane – Diana GIUȘCĂ

Se organizează prima ediție a proiectului Peregrinari Legalis. De asemenea, are loc prima ediție a Seratei Primăverii, actuala activitate informală Spring Vibes.

Departamentul Marketing, IT & Advertising își schimbă denumirea în Advertising.

Asociația numără 40-50 membri.

2011-2012

  • Președinte – Dan PETRACHE
  • Vicepreședinte – –
  • Secretar general – Denisa DRĂGHIA
  • Directorul departamentului PR – Ionela CUCIUREANU
  • Directorul departamentului Advertising – Dan OLTEAN
  • Directorul departamentului Fundraising – Codrin SINIAVSCHI
  • Directorul departamentului Practică juridică – Vladimir POENARU
  • Directorul departamentului Resurse umane – Miruna VLAD

2010-2011

  • Președinte – Andrei Radu DINCĂ și Mihnea JIDA
  • Vicepreședinte – George LUCACIU
  • Director general – Tudor CONTAȘ
  • Secretar general – Denisa DRĂGHIA
  • Directorul departamentului PR – Sebastian DRUMARU
  • Directorul departamentului Marketing, IT & Advertising – Mihai DRAGOMIR
  • Directorul departamentului Fundraising – Tudor ADRIAN
  • Directorul departamentului Practică juridică – Alexandra VASILE
  • Directorul departamentului Resurse umane – Anca MANEA

Apar departamentele Fundraising și Resurse umane. Departamentul PR & Media se scindează în departamentul PR și departamentul Marketing, IT și Advertising.

Se crează prima siglă ASD și apare primul motto: „Amor societatis nostra lex”.

ASD continuă să se ocupe de organizarea Balului Bobocilor și organizează, pentru prima oară, Dineul de Deschidere.

Studenții reprezentanți dobândesc rol de supraveghere în organizarea repartizărilor în camine și se obțin, sub presiunea reprezentanților ASD, locuri în cămine pentru studenții din anul I.

Se face, pentru prima oară, distincție între serii pentru acordarea burselor și repartizarea buget/taxă.

ASD începe să organizeze activități academice.

Este introdusă structura asociației, formată din departamente și reprezentații studenților.

Au apărut primele departamente: PR & Media și PRACTICĂ.

Se înființează revista „Monitorul Neoficial”, revistă studențească a ASD-ului și este editat primul număr din „Ghidul Bobocului”.

ASD organizează, pentru prima oara, Concursul de Pledoarii de Drept Constituțional.

2009-2010

  • Președinte – Sandra MOGA și Valentin IONIȚĂ
  • Directorul departamentului PR & Media –
  • Directorul departamentului Practică juridică – Sandra CAHU

2008-2009

  • Președinte – Suzana DUMITRESCU

ASD era format doar dintr-o “mână de membri”, foarte puțini fiind activi.

Are loc primul concurs de procese simulate organizat de către ASD în afara Bucureștiului, la Cheia.

Se începe o campanie agresivă de recrutări.

Au loc primele alegeri pentru reprezentații de serie.

Apar grupurile de Yahoo pentru fiecare an, menite să faciliteze comunicarea între studenți.

2006-2008

  • Președinte – Alexandru CHIRIȚĂ

2005-2006

  • Președinte – Claudiu ȚÂMPĂU

ASD continuă să organizeze Balul Bobocilor și Balul de Absolvire. Pe latura reprezentativă, ASD reprezintă studenții printr-un număr de 13 reprezentați în Consiliul Facultății de Drept, unde se iau decizii importante precum studierea Dreptului civil încă din primul semestru al anului I.

Din lipsă de fonduri, proiecte precum înființarea unei reviste sau lansarea unor cursuri de teatru nu s-au putut desfășura.

2004-2005

  • Președinte – Radu Ionescu

2003-2004

  • Președinte – George PĂDURARU

ASD organizează prima ediție a Seratei de Crăciun, în cantina Universității din București.

Are loc Jubileul ASD.

Activitățile principale constau in organizarea balului bobocilor, balurilor de absolvire, cazări – se organizau concursuri de eseuri, procese simulate. Are loc un început timid și pentru găsirea unor locuri de practică pentru studenți.

2002-2003

  • Președinte – Marius BOMBESCU

2001-2002

  • Președinte – Dan DRAGNEA

ASD avea 15 membri, sloganul fiind “Studenții se bat pe cultură!”. În acel moment nu existau departamente, iar ASD se ocupa de repartizările locurilor în cămine și de balurile bobocilor. ASD, prin intermediul structurii reprezentative, a ajutat la întocmirea unui regulament de cazare.

2000-2001

  • Președinte – Vlad PELIGRAD

ÎNFIINȚAREA ASD – 1999

  • Președinte – Cătălin OROVICEANU

Un grup de studenți desprinși din Liga Studenților înființează ASUB din care va lua naștere mai apoi ASD, sub coordonarea lui Cătălin Oroviceanu și a lui Vlad Peligrad.