Despre
Departamentul Marketing & PR are ca obiect general de activitate promovarea imaginii Asociaţiei Studenţilor în Drept atât în mediul extern, cât şi în mediul intern, al Facultăţii de Drept, Universitatea din Bucureşti, fiind “oglinda Asociaţiei Studenţilor în Drept”.
Departamentul Marketing & PR compune şi elaborează atât textele necesare pentru promovarea scrisă şi online, cât şi imaginea vizuală a tuturor evenimentelor şi proiectelor Asociaţiei Studenţilor în Drept, fiind responsabil de strategia de promovare.
Departamente
Publicații
Ghidul unui Boboc
Publicaţia reprezintă prima întâlnire a proaspeţilor studenţi ai Facultăţii de Drept din cadrul Universităţii din Bucureşti, pe de o parte cu Asociaţia Studenţilor în Drept, iar pe de altă parte cu informaţiile esenţiale pe care orice student trebuie să le cunoască înainte de începerea anului universitar.
Distribuit în prima zi a anului universitar de către voluntarii din cadrul ASD, Ghidul unui Boboc cuprinde informaţii utile referitoare la materiile de studiu ale anului I, la burse, la Colegiul Juridic Franco-Român, la activităţile academice desfăsurate în Facultatea de Drept, precum şi la reprezentarea studenţească.
Retrospectiva
Broşura de prezentare a activităţii anuale a Asociaţiei Studenţilor în Drept este realizată de Departamentul Marketing & PR, în colaborare cu directorii departamentelor Asociaţiei.
Ajunsă la cea de-a cincea apariţie, broşura îşi propune să traseze o linie retrospectivă la finalul anului academic, pentru a evidenţia felul în care s-au contopit armonios munca şi dedicarea membrilor asociaţiei, printr-o scurtă prezentare a proiectelor desfăşurate sub egida ASD.
Revista Juris Juventute
Ajunsă la cel de-al șaptelea număr, Juris Juventute este revista ştiinţifică reprezentativă a studenţilor şi masteranzilor Facultăţii de Drept din cadrul Universităţii din Bucureşti. O adevărată „carte de vizită” a Asociaţiei Studenţilor în Drept în mediul academic, revista cuprinde cele mai bune articole ale studenţilor înscrişi la Sesiunea de Comunicări Ştiinţifice din fiecare an, ca o răsplată suplimentară premiilor obţinute de autorii care publică articolele în revista editată de Departamentul Marketing & PR anual. De asemenea, revista cuprinde mesajul domnului Decan şi articole publicate de avocaţii societăţilor de avocatură partenere.
Evaluarea cadrelor profesorale
Anul acesta, departamentul a desfăşurat prima campanie informală de advertising pe tema
evaluării semestriale a cadrelor profesorale. Aceasta s-au bucurat de popularitate în rândul studenţilor, succesul campaniei reflectându-se în creșterea numărului de studenți ce au ales să completeze formularele de feedback. Campaniile s-au desfășurat la sfârșitul semestrului pe Facebook și pe pagina de Instagram a Asociației.
#Îmi e dor de…
Semestrul acesta departamentul a ales tema „#îmi e dor de” prin care am arătat că, deși activitatea didactică s-a mutat în online, studenții aru rămăs puternic atașați de locul în care ne petrecem studenția.
Campania a avut un real succes, desfășurându-se pe paginile de Facebook și Instagram ale Asociației.
Blogul ASD
Fiind publicaţia online a Asociaţiei Studenţilor în Drept, blogul şi-a propus, încă de la apariţia sa în primăvara anului 2016, să scoată în evidenţă proiectele desfăşurate de asociaţie printr-o prezentare „post factum” a acestora.
Având în vedere posibilitatea ca un student să nu poată participa, din motive obiective, la un proiect la care şi-ar fi dorit să participe, ne propunem ca, prin intermediul blogului, să asigurăm transmiterea informaţiilor esenţiale prezentate în cadrul fiecărui proiect către publicul interesat, în vederea informării dar şi a promovării proiectelor în scopul asigurării unui număr crescut de participanţi de la ediţie la ediţie.
Totodată, blogul este şi o publicaţie informală, un spaţiu în care orice student al Facultăţii de Drept care are o pasiune pentru latura redacţională să îşi poată împărtăşi gândurile cu ceilalti studenţi.